Subscribe:

Friday, November 12, 2010

नेपाली गीतहरुका CRBT,PRBT र RBT कोडहरु

गीतको बोल स्वर NTC (CRBT) NCELL   (PRBT) UTL (RBT)
सबैले तापे स्वरूपराज आचार्य ०१६०००६२४७ ६०५४६५२
तिमीले मलाई रजिना रिमाल ०१६०००६२४८ ६०५४६५३
तिमी मसंग स्वरूपराज आचार्य ०१७०००४३३४ ६०३४४९२ ७२२४५०७
लामो यात्रा जगदीश समाल ०१७०००३९६० ६०३४१३७ ७२२४१४३
साँझसंगै कृष्ण भक्त राई ०१७०००३९६१ ६०३४१३८ ७२२४५०६
ऋतु राम्रो कुसल लिम्बु ०१७०००४३३३ ६०३४४९१ ७२२४०९४
पहाडको मेला कुसल राई ०१७०००३८९० ६०३४०८६ ७२२४०९५
तिमी बिना कुसल राई ०१७०००३८९१ ६०३४०८७
कहाँ भेटिएला अन्जु पन्त ०१३०००६४९० ६०४५००१
जहाँ तिमी त्यहाँ म स्वरूपराज आचार्य ०१३००१४९७४ ६०४१७०६
ढल्क्यो ढल्क्यो दिपक लिम्बु ०१३००१२०४४ ६०४५००
छोडेर नजाऊ महेश खड्का/कविता ०१३०००६३७२ ६०४५०३
कुन रंगको आगन्तुक खरेल ०१३००११४३२ ६०४५०४
बादल भित्र जुन छ सिर्जना बिरही थापा ०१३००१००५३ ६०४५०१
तिमी जहाँ छौ प्रबिसा अधिकारी ०१३००१५६३५
मुटु मागेउ तिमीले दीपक लिम्बु ०१३००१८१२८ ६०४१०४७६
हजारौं फुल बाट दिपक/ अन्जु ०१३००१२३३५ ६०४७४६३
ये दिल मलाई दिपक/ अन्जु ०१३००२०२२८ ६०४१४६८७
मेरो प्यारो मान्छे तिमी सिने गुरुङ ०१३००११८९९ ६०४९१११
फुल जस्तै पबित्र अन्जु पन्त ०१३००१४९७५ ६०४६९७३
अरे क्यानम प्रशान्त  तामांग ०१३०००५१६३ ६०४३५५७
आँखा आँखा बोले नि दिपक लिम्बु ०१३००१८९४६ ६०४१३०८६
आफ्नो मान्छे आफ्नै प्रमोद/ अन्जना ०१३००१५९७८ ६०४६३६
कसैलाई त प्रमोद/अन्जना ०१३००१२३३८ ६०४७४७२
गोर्खा पल्टन प्रशान्त तामांग ०१३००१७५९४ ६०४६२२४
ये माया यो दिपक/ अन्जु ०१३००१२३३४ ६०४७४६०
रातो रानी प्रशान्त तामांग ०१३०००५१६४ ६०४३५५८
मन मनै अशुसेन लामा ०१३००१३११६ ६०४५१२
काही मेरो दिपक/अन्जु ०१३००१८९४५ ६०४१३०८५
सब्दमा खोज्न स्वरूपराज आचार्य ०१३००१८९४७ ६०४१३०८७
समयेले आज मलाई शिव परियार ०१३००१८९५० ६०४१३०९०

No comments:

Post a Comment

Please, comment below if you have anything to share about this article or even to tell us something regarding SangeetSansar.com and its services. You can follow us on Twitter @SangeetSansar or on Facebook at http://fb.me/sangeetsansar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Web Analytics